сряда, 13 април 2011 г.

От какво не са доволни софиянци?

Източник: BTV

Чиста и осветена София, без дупки по улиците, с по-малко задръствания, с редовен и топъл през зимата градски транспорт, без боклуци преливащи от кофите, с Околовръстен път без кръстовища и метро. Това са само част от обещанията на кмета Бойко Борисов, с които той застъпи втория си мандат.

Каква е равносметката, от какво не са доволни софиянци?

"Погледнете по света какво е приятно, зелено, а тук всичко е повяхнало, замърсено с боклук", "На мен не ми харесва мръсотията, безпорядъка при паркиране на коли", "Най-много ме дразни движението - където и да тръгнеш не можеш да стигнеш навреме", казаха пред камерата ни столичани.

"Аз ремонтирам град, който от 30 години не е пипан, кога да го направя? Разбирам, че е неудобно, но предпочитам да ме псуват една седмица повече хората, но да им сменя канали и тока и да им дам такъв булевард като "Сливница", "Яворов". Аз и сега считам, че Цариградско шосе е най-равният булевард в България, по-равен няма, а да не говорим като карам по Станишевите магистрали, дето ги няма, те са на много по големи вълни. Така, както обещах, спрях балирането имаме законно сметище, 100% от отпадъка на София се сепарира", каза кметът Бойко Борисов.

Решихме да направим една обиколка на "забележителностите" в София. Иван Николов е бивш общински съветник, експерт по строителство и архитектура.

"Самото усещане за живеене в този град е неприятно. Човек като излезе на улицата не може спокойно да ходи на улицата. Тротоарите са с коли, зимата винаги ни изненадва. Градоустройствено вижте големи булеварди, като автомагистрали, които влизат в сърцето на София, ларгото и там една тапа. Дупките започнаха да се чувстват. Интересно ми е как при тези температури може да се полага асфалтова настилка. Не знам за такава техника, която да дава възможност за това. И малкото което имаме и него не можем да го запазим", каза Иван Николов.

По план до края на годината трябва да бъдат завършени още 11 от общо 91 обекта- улици и булеварди от инвестиционната програма на Столична община, сред които булевард „Александър Стамболийски” и Околовръстното шосе.

В bTV Новините ви показваме поредицата от репортажи за това как изглежда градът, в който живеете днес - една година след като избрахте новите кметове.

Вашите сигнали и коментари изпращайте на имейл адрес kmetovete@btv.bg. Снимки и видеоматериали по темата можете да изпращате до рубриката ни "Аз, репортерът".

Няма коментари:

Публикуване на коментар